ROTAĻU GRUPAS
DIENAS RITUMS
2024./2025. mācību gads
7.30 – 8.30 | Bērnu sagaidīšana, sarunas ar vecākiem, bērnu aktīvas darbošanās iespējas, individuālais darbs. |
8.30 – 9.00 | Gatavošanās brokastīm, brokastis. |
9.00-11.00 | Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības, tajā skaitā rotaļas un rotaļnodarbības, vai citas mācību darba organizācijas formas. Pedagogu speciālistu individuālais darbs. |
11.00-11.30 | Pusdienas – galda kultūras iemaņu izkopšana. |
11.30- 12.30 | Pastaiga svaigā gaisā – rotaļas, vērojumi. |
12.30- 15.00 | Gatavošanās atpūtai, atpūta, dienas miegs – zobu higiēna, pašapkalpošanās iemaņu izkopšana. |
15.00-15.20 | Celšanās no dienas miega – ģērbšanās, pašapkalpošanās iemaņu izkopšana. |
15. 20- 15.40 | Launags – galda kultūras iemaņu izkopšana. |
15.40 -18.00 | Bērnu patstāvīgā darbība, vērojumi, sarunas, rotaļnodarbībās gūto prasmju, iemaņu un pieredzes pilnveidošana. Sarunas ar vecākiem. Došanās mājās. |
Tematiskais plāns Rotaļu grupai 2024./2025. m. g.
Mēnesis | Temats | Ziņa bērnam |
Septembris | Es savā skoliņā | Es savā skoliņā nāku spēlēties, draudzēties, darboties. |
Oktobris | Rudens mežā un dārzā | Dārzeņiem un augļiem ir dažāda krāsa, forma un garša. |
Novembris | Es un mana Latvija | Latvija ir valsts, kurā es dzīvoju. |
Decembris | Tā kā mīļu ciemiņu bērni gaida ziemiņu | Lai svinētu Ziemassvētkus, tiem ir jāgatavojas. |
Janvāris | Kā es sajūtu ziemu? | Ziema ir sniegs, sals, ziemas prieki, silts apģērbs, rūpes par putniem un meža dzīvniekiem. |
Februāris | Galvas, kājas, astes | Cilvēkiem un dzīvniekiem ir līdzīgas un atšķirīgas ķermeņa daļas. |
Marts | Saulīte un lietutiņš | Lai cilvēki, dzīvnieki un augi dzīvotu, ir vajadzīga gan saule, gan lietus. |
Aprīlis | Krāsainā pasaule | Mums apkārt ir daudz dažādu krāsu. |
Maijs | Dabas spēles | Latvijas daba ir daudzveidīga. |
5 – 6 GADĪGO GRUPAS
DIENAS RITUMS
2024./2025. mācību gads
7.30- 8.30 | Bērnu sagaidīšana, sarunas ar vecākiem, bērnu aktīvas darbošanās iespējas, individuālais darbs. |
8.30- 9.00 | Gatavošanās brokastīm, brokastis – galda kultūras iemaņu izkopšana. |
9.00-11.00 | Daudzveidīgas bērnu attīstību veicinošas darbības, tajā skaitā rotaļas un rotaļnodarbības, vai citas mācību darba organizācijas formas. Pedagogu speciālistu individuālais darbs. |
11.00- 11.30 | Pusdienas – galda kultūras iemaņu izkopšana. |
11.30 -12.30 | Pastaiga svaigā gaisā – rotaļas, vērojumi. Kustību attīstība – interešu izglītība. |
12.30 -15.00 | Gatavošanās atpūtai, atpūta, dienas miegs – zobu higiēna, pašapkalpošanās iemaņu izkopšana. |
15.00-15.20 | Celšanās no dienas miega – ģērbšanās, pašapkalpošanās iemaņu izkopšana. |
15.20 – 15.40 | Launags – galda kultūras iemaņu izkopšana. |
15.40 -18.00 | Bērnu patstāvīgā darbība, vērojumi, sarunas, rotaļnodarbībās gūto prasmju, iemaņu un pieredzes pilnveidošana. Sarunas ar vecākiem. Došanās mājās. |
Tematiskais plāns 5 – 6 gadīgo grupai 2024./2025.m.g.
Mēnesis | Temats | Ziņa bērnam |
Septembris | Kārtība pasaulē | Uz planētas Zeme valda kārtība, it visam ir sava vieta un uzdevums. Visu pasauli var sagrupēt 3 grupās: dzīvā daba, nedzīvā daba un cilvēku radītās lietas. |
Oktobris | Rosība rudenī | Rudens cilvēka dzīvē saistās ar ražas novākšanu dārzā, gājputnu un dabas vērošanu. |
Novembris | Mūsu Latvija | Latvija ir mūsu valsts, kura atrodas pie Baltijas jūras. Latvijā ir plaši lauki, meži, ezeri un upes. Latvijas simboli ir sarkanbaltsarkans karogs, ģerbonis un himna ’’Dievs, svētī Latviju!’’ |
Decembris | Kalendārs | Kalendārs ir lielu laika posmu skaitīšanas sistēma. Kalendārā atzīmē mēnešus, nedēļas, dienas. |
Janvāris | Gadalaiki | Zeme apriņķo sauli viena gada laikā. Katram gadalaikam ir savas raksturīgākās iezīmes gan dabā, gan cilvēku ikdienā un kultūras tradīcijās. |
Februāris | Dabas ritmi | Dzīvās būtnes augot mainās. |
Marts | Mana un citu drošība | Mūsu rīcība var ietekmēt ne tikai mūsu drošību, bet arī citu cilvēku drošību. |
Aprīlis | Mana māja, ciems, pilsēta | Katrai ēkai ir sava nozīme ciema, pilsētas dzīvē. |
Maijs | Sajust pasauli | Cilvēks apkārtējo pasauli uztver ar dažādu maņu palīdzību. |